dimecres, 24 de setembre del 2014

Benvinguts al meu blog

Benvinguts al meu blog, sóc un alumne de quart d'ESO de l'escola Sant Antoni Maria Claret, és a dir, és l'últim any en aquest centre en el que hi porto des de que tenia tres anys. Hos escric des de l'aula d'informàtica, que és on fem aquesta optativa que ens ocupa tres hores a la setmana.
He escollit aquesta optativa perquè em sembla molt útil per dominar les eines d'ordinador per futures feines i treballs. L'any que ve farè un batxillerat social per estudiar segurament periodisme encara que no ho tinc gaire clar.



La meva afició principal és el basquet, hi jugo al Club Bàsquet Cornellà i n'estic molt content de poder aportar esforç al conjunt blau. M'encanta també veure els partits, sobretot l'NBA un dels majors espectacles del món que només podem gaudir-ne per televisió de pagament. És un esport molt apasionant i emocionant i pot convertit-se en una forma de vida més que un esport.

Aquesta és la introducció al meu nou blog ja anirem comentan molts més temes, això no és ni el principi!