dimarts, 9 de desembre del 2014
dimecres, 3 de desembre del 2014
Conte de Nadal amb els Simpsons
Hi havia una vegada una família coneguda i peculiar. El 25 de desembre de l'any 0 va nèixer a un portal de Betlem Bart de Natzaret. Va nèixer al costat de la seva mare.
Al cap d'uns dies, van arribar els Reis Mags de Springfield per portar unes ofrenes.
2000 anys després els Simpsons es reuneixen per celebrar el Nadal en família. Hi va tothom, Homer, Marge, Bart, Lisa i Maggie, les germanes de Marge, l'avi per preparar el dia abans de Nadal i esperar els regals de Santa Claus.
Santa Claus resulta ser el propi Homer Simpson! Troba una arbre de cervesza Duff, la tragèdia es veu des de lluny... A omplert tan el seu estòmac que ja no cap per la llar de foc. Aconsegueix passar dins la casa i troba la seva muller Marge, li fa un petonàs.
Homer reparteix regals per totes les famílies del món dels dibuixos animats.
Tots són feliços.
dimarts, 2 de desembre del 2014
dimecres, 12 de novembre del 2014
dimarts, 28 d’octubre del 2014
dijous, 23 d’octubre del 2014
dimecres, 8 d’octubre del 2014
Facebook compra WhatsApp
La adquisició es va completar ahir dia 7 d'octubre de 2014 per 21.800 milions de dòlars. Feia 8 mesos que es va anunciar la compra però no es va confirmar fins ahir. Ha comprat la missatgeria de mòbil més comú del món, compta amb 600 milions d'usuaris.
Mark Zuckerberg, creador de Facebook, s'ha compromès a mantenir la política actual de WhatsApp, i no compartir la ubicació dels usuaris, direcció de correu electrònic o número de telèfon.
divendres, 3 d’octubre del 2014
dimecres, 24 de setembre del 2014
Benvinguts al meu blog
Benvinguts al meu blog, sóc un alumne de quart d'ESO de l'escola Sant Antoni Maria Claret, és a dir, és l'últim any en aquest centre en el que hi porto des de que tenia tres anys. Hos escric des de l'aula d'informàtica, que és on fem aquesta optativa que ens ocupa tres hores a la setmana.
He escollit aquesta optativa perquè em sembla molt útil per dominar les eines d'ordinador per futures feines i treballs. L'any que ve farè un batxillerat social per estudiar segurament periodisme encara que no ho tinc gaire clar.
La meva afició principal és el basquet, hi jugo al Club Bàsquet Cornellà i n'estic molt content de poder aportar esforç al conjunt blau. M'encanta també veure els partits, sobretot l'NBA un dels majors espectacles del món que només podem gaudir-ne per televisió de pagament. És un esport molt apasionant i emocionant i pot convertit-se en una forma de vida més que un esport.
Aquesta és la introducció al meu nou blog ja anirem comentan molts més temes, això no és ni el principi!
He escollit aquesta optativa perquè em sembla molt útil per dominar les eines d'ordinador per futures feines i treballs. L'any que ve farè un batxillerat social per estudiar segurament periodisme encara que no ho tinc gaire clar.
La meva afició principal és el basquet, hi jugo al Club Bàsquet Cornellà i n'estic molt content de poder aportar esforç al conjunt blau. M'encanta també veure els partits, sobretot l'NBA un dels majors espectacles del món que només podem gaudir-ne per televisió de pagament. És un esport molt apasionant i emocionant i pot convertit-se en una forma de vida més que un esport.
Aquesta és la introducció al meu nou blog ja anirem comentan molts més temes, això no és ni el principi!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
